Egy olyan ember blogja, aki tudatosan kilép a komfortzónájából

SpontAnti elszabadul

SpontAnti elszabadul

Szabadlábon Velencén

2016. augusztus 25. - SpontAnti

Nem szélhámos sztori, vagy Irigy Hónaljmirigy paródia következik, csak egy kicsi, ám nagyon nyári program.

Nézzük csak, mi történik most éppen. Ülsz a számítógép előtt, a munkahelyeden, vagy épp utazol és a mobilodat nyomogatod. Látod, hogy süt a Nap, arra gondolsz, hogy ó, de jó lenne most inkább a strandon lenni. De sajnos nincs szabi, dolgozni kell, drága utazni.... Felejtsd el ezeket! 

Tegnap ugyanígy ültem a gép előtt, néztem a végre meleg időt és azt mondtam ELÉG. Nem kell megvárni a szabadságot ahhoz, hogy élvezzük egy kicsit a nyárutót! Mivel időben bent voltam reggel, ezért, már 4 előtt el tudtam szabadulni. Felugrottam a barátnőmmel egy vonatra és irány Velence. Sajnos nem az olasz város, de így sem volt csalódás. A vasútállomáshoz közeli szabadstrandra siettünk és pár perc múlva már lubickoltunk is. 

A víz kicsit hideg volt, de a Nap még erősen sütött és kárpótolt mindenért. És a strandon az az ideális állapot van, amikor már nem túlzsúfolt, de még nem is kihalt. Az utazás Budapestről BKV bérlettel egyéb kedvezmény nélkül is 1100 Forint körül kijött oda-vissza és menetirányonként háromnegyed órába telt. Összehasonlításként, a 4/6-os villamoson egy teljes menet 30 perc. Egy kicsit többet ülsz és lent vagy a parton. Az árak a szokásosak. Fagyi 200 Forintért, sima lángos 400-ért, jégkása 100 Ft/dl-ért. 

Ha ilyen szép napjaink lesznek én még biztos megismétlem ezt. Sőt végigjárom a többi könnyen elérhető strandot a Velencei-tó környékén. Jó program lehet ez egyedül, barátokkal, barátnőkkel.

Program értékelés: 7/10

SpontaFaktor: 9/10 

Ha tetszett a poszt, kövessetek facebookon is!

A bejegyzés trackback címe:

https://spontanti.blog.hu/api/trackback/id/tr6011650878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása