Egy olyan ember blogja, aki tudatosan kilép a komfortzónájából

SpontAnti elszabadul

SpontAnti elszabadul

Amikor a Katlanból majdnem Woodstock lett

2016. augusztus 08. - SpontAnti

Ha nyár, akkor fesztiválok. Kínálatból nincs is hiány, mindenki megtalálhatja a számára szimpatikusat. Személy szerint én a Művészetek Völgyébe szoktam járni. A hely ismerős, mindent tudok, hogy hol van és relatíve közel is van hozzám. 

Az idén viszont nem tudtam elmenni, mert Macedóniában kalandoztam. Szerencsére nem maradtam élmények nélkül. Egy barátom javaslatára idén kipróbáltam az Ördögkatlan Fesztivált! Mit is mondhatnék? Nem bántam meg!

Az utazás hosszú volt, pláne úgy, hogy csak munkaidő után tudtunk elindulni Budapestről. Bőven sötét volt már, amikor megérkeztünk Kisharsányba és az óvoda kertjében felállítottuk a sátrunkat. A fesztivál szinte azonnal magával ragadott :D A balkáni szerelem pljeskavica képében kísértett. Vacsi után jöttek a koncertek. 

Hasonlóan a Művészetek Völgyéhez, a Katlant is kisebb települések szervezik összefogásban. Programok több helyszínen vannak párhuzamosan. Ha akarunk reggel kezdhetünk egy közös reggeli tornával, napközben kézműveskedhettünk és színházba mehettünk sőt, a Vöröskereszt szervezésében még vért is adhatunk.

A falvak között utazhattunk a fesztivál által szervezett Katlan-busszal, vagy akár stoppal is. Mi keverve, hol így, hol úgy tettünk és mindig gyorsan és kényelmesen utaztunk. Külöm örültem, hogy az esti utolsó koncertek után mindig indítottak még buszokat a környező településekre, így mindenki hazatalált, aki akart :D

Minden este nagyon változatos programunk volt, az utolsó este azonban még tovább emelték a tétet. Szombaton 21 órától a 30y lépett fel, majd 23:30-tól a Kiscsillag. Hatalmas bulit csapott mindkét zenekar. De mellettük fellépett még a héten a Parno Graszt, az Irish Coffee is. Volt itt  magyar punk rock, és ukrán népzene, silent disco és futóverseny, cigány lángos és kopasz barack. A cigány lángos egyébként a nyaram legjobb lángosa volt, bőségesen megrakva fokhagymával, tejföllel és sajttal. Sőt, lilahagymával!!! Köszönet érte a Színes Gyöngyök Egyesületnek

Valami lehet a Katlanban, mert az ott eltöltött három éjszaka alatt egyre jobban aludtam. Az első éjjelen még mindenhol nyomtak a göröngyök, a másodikon már többé kevésbé nyugodt és pihentető álmom volt, míg az utolsó éjszakán olyan jól aludtam, hogy magam sem hittem volna, hogy ez sikerülhet. 

A péntek éjszakához annyit még hozzá kell tenni, hogy akkor ért el minket a vihar. Ha ez az eső és szél napközben éri el a fesztivált, biztos vagyok benne, hogy pillanatok alatt Woodstockhoz hasonlóvá változtatta volna. Így viszont megúsztuk annyival, hogy a sátoron belülről figyeltük a csapkodó "ménkűt" és drukkoltunk, hogy ne ázzunk be. 

Vasárnap reggelre, mintha csak álom lett volna a fesztivál, minden eltűnt. Csak néhány lézengő hátizsákos ember hirdette, hogy itt valami történt.

Jövőre lesz a 10. Ördögkatlan Fesztivál. Én biztos vagyok benne, hogy már nem csak véletlenül fogok ejönni! 

Ha tetszett a poszt, kövessetek facebookon is!

Program értékelés: 7/10

SpontaFaktor: 4/10

A bejegyzés trackback címe:

https://spontanti.blog.hu/api/trackback/id/tr789608014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása